Werk

Menu
Terug

Wij ontwierpen een basis-shop voor Selected Labels, zodat iedere DJ, elk festival en ieder platenlabel een eigen merchandise shop kan hebben.

  • Cliënt Selected labels
  • Product Shop
  • Diensten UX/design

Als producent en leverancier van merchandise voor de globale dance scene heeft Selected Labels de ambitie om haar online verkopen te vergroten. 

Omdat merchandise direct vanuit de verschillende merken (DJs, festivals, labels) aangeboden dient te worden vroeg Selected Labels ons een universele oplossing te bedenken voor het aanbieden van merchandise vanuit verschillende merken, én met behoud van identiteit van die merken.

Het resultaat is een universele shop layout die eenvoudig in elk merk gestyled kan worden. Samen met onze collega's van Power-S bouwden we dit om naar een multi-shop zodat elk merk een eigen unieke shop heeft, maar met 1 achterkant.

andere projecten

ParkingYou

De snelste weg naar een parkeerplek

Conceptenboulevard

Een nieuwe klantreis voor hèt platform voor bouwconcepten

ICS Groep

Hoe betrek je je gasten als facilitair dienstverlener?

OnsBestand

Meer tijd voor vrijwilligers om het echte werk te doen

PS. food & lifestyle

Een nieuw merk, webshop en app voor lifestylemerk PS

Resilians

Een nieuw merk voor Resilians waarin vertrouwen en veerkracht centraal staan

Kragt

Kragts gedurfde interieurconcepten digitaal tot leven gebracht

Jamin

Een nieuw potentieel voor een oude bekende

PowerSlim

Leads m.b.v schaalbare gepersonaliseerde on/offline campagnes.

Nextnovate

The next step voor NextNovate: nieuw merk & website

Qlouder

Wij styleden Qlouder naar overname: Mission accomplished!

Achiev

Hoe eenvoudig complex kan zijn

Ticketfun

Vergroting van de concertbeleving, van koop tot herinnering

Hopperpoint

Een opfrisser voor bike sharing app Hopperpoint

Erasmus university Rotterdam

Hoe maak je onderzoek toegankelijk, leuk en leerzaam?

Pon

Hoe wij UX- & design voor multinational Pon verzorgen

Second Luxury

Online veilingplatform voor 2e hands luxe artikelen