Toen in 2022 het afslankconcept PowerSlim overging naar het nieuwe lifestyle-merk PS. food & lifestyle, vroegen zij ons om de nieuwe digitale klantreis te ontwerpen, inclusief het UX-design van nieuwe website en shop. Daarnaast moest er een nieuwe PS app en coachplatform worden geïmplmenteerd worden om coaches en cliënten te ondersteunen en vroeg PS ons om de bouw daarvan te coördineren. Tegelijkertijd coördineerden we de herstructurering van het complexe IT-landschap.
Nieuw merk + nieuwe situatie + nieuwe systemen = nieuw IT landschap
Met een nieuw merk, doelgroep, webshop, app èn nieuwe processen moesten de IT systemen ingrijpend aangepast worden. In deze complexe situatie met vele betrokken technische partners begeleidden wij PS bij het opnieuw vormgeven van het IT-landschap, deden concrete verbetervoorstellen en zorgden voor afstemming tussen de technische leveranciers. Daarnaast coördineerden wij de migratie en de livegang. Het resultaat? Een soepele lancering tot tevredenheid van de cliënten en coaches van onze opdrachtgever!