Voor coachingsbedrijf Resilians bedachten en ontwierpen we een nieuw merk en website, waarin vertrouwen en veerkracht centraal staan.
Werk
Menu- Cliënt Resilians
- Product Rebranding & website
- Diensten Branding, UX-design, Grafische vormgeving, Art Direction

Een vernieuwd merk voor Resilians
Coachingsbedrijf Resilians vroeg ons hun merk een opfrisser te geven en bijbehorende website en middelen te ontwikkelen. Na een aantal sessies kwamen we tot de kern van Resilians' waarden: vertrouwen in de mens, en doel: mensen veerkracht geven.
We ontwierpen een nieuw logo met behoud van kleur en herkenbaarheid: de oude veer werd vervangen door een bovenaanzicht van diezelfde veer. Ook verzorgden we de vertaling naar huisstijlgids, sjablonen, kaartjes en digitale uitingen én begeleiding en art direction voor het ontwikkelen van een beeldtaal, beelden en een promo-animatie.


Het nieuwe merk onine
We ontwierpen een nieuwe website voor zowel werkgevers als -nemers, Resilians' klanten. Het resultaat is een website die vertrouwen in het merk wekt, informatie over de diensten verstrekt en cliënten naar een intake leidt.

Vertrouwen in beeld
In samenwerking met Studio Reyneveld is het concept van vertrouwen in de mens en veerkracht gevangen in beeld: closup gezichten van mensen die je diep in de ogen kijkt. Websculptures verzorgde de begeleiding van de shoot en art direction.


Resilians in het kort
In samenwerking met animatiepartner Donker Media is een korte promovideo over Resilians gemaakt in de nieuwe huisstijl.