Werk

Menu
Terug

In samenwerking met Vrijwillige Hulpdienst Eindhoven ontwikkelden wij OnsBestand: CRM voor het matchen, volgen, plannen & rapporteren van vraag en aanbod bij vrijwilligersorganisaties.

  • Cliënt OnsBestand
  • Product CRM webapplicatie
  • Diensten Advies, UX, bouw

Hoe kunnen we efficiƫnter werken en snel en kwalitatief matches maken tussen hulpvrager en vrijwilliger?

Meerdere vrijwilligersorganisaties in Eindhoven bleken de stroom van hulpvragen moeilijk aan te kunnen, ondanks een grote hoeveelheid vrijwilligers. Het arbeidsintensieve proces van matchen van hulpvragen met vrijwilligers kost veel tijd en is sterk afhankelijk van de persoonlijke kennis over de vrijwilligers. Wij bedachten OnsBestand: CRM platform voor matching van vraag & aanbod, beheer, volgen, planning en analyse van hulpvragen, vrijwilligers en hulpvragers.

Een match is snel gemaakt

OnsBestand brengt alle informatie van vrijwilligers, hulpvragers en hulpvragen samen op 1 centrale online plek. Vraag en aanbod van hulpvragers en vrijwilligers kunnen gematcht worden op basis van beschikbaarheid, expertise en fysieke afstand. Het vinden van een geschikte beschikbare vrijwilliger is zo gepiept.

Inzicht en rapportages

In verband met de financiële verantwoording en het meten van de effectiviteit zijn inzicht en rapportages erg belangrijk. OnsBestand levert alle informatie die vrijwilligersorganisaties daarvoor nodig hebben. En klantspecifieke rapportages op maat kunnen makkelijk toegevoegd worden.

Alles op 1 plek

Alle gegevens kunnen online op 1 centrale plek beheerd worden: hulpvragen, hulpvragers en vrijwilligers, elk met alle informatie, notities, uitstaande acties, beschikbaarheid en documenten. Dit alles veilig achter slot en grendel: gegevens en bestanden worden versleuteld, inloggen gaat via 2-factor authenticatie en de applicatie wordt jaarlijks uitgebreid gescreend op veiligheid.

Afgestemd op de organisatie

OnsBestand wordt geheel afgestemd op de organisatie en haar processen in vormgeving, functionaliteit, gegevens en proces. Voordat de applicatie wordt geinstalleerd wordt eerst gekeken hoe de processen binnen de organisatie lopen, welke gegevens opgeslagen moeten worden, welke rapportages en statistieken verzameld moeten worden en krijgt de applicatie de vormgeving van de organisatie.

 

 

andere projecten

ParkingYou

De snelste weg naar een parkeerplek

Conceptenboulevard

Een nieuwe klantreis voor hèt platform voor bouwconcepten

ICS Groep

Hoe betrek je je gasten als facilitair dienstverlener?

PS. food & lifestyle

Een nieuw merk, webshop en app voor lifestylemerk PS

Resilians

Een nieuw merk voor Resilians waarin vertrouwen en veerkracht centraal staan

Kragt

Kragts gedurfde interieurconcepten digitaal tot leven gebracht

Jamin

Een nieuw potentieel voor een oude bekende

PowerSlim

Leads m.b.v schaalbare gepersonaliseerde on/offline campagnes.

Nextnovate

The next step voor NextNovate: nieuw merk & website

Qlouder

Wij styleden Qlouder naar overname: Mission accomplished!

Achiev

Hoe eenvoudig complex kan zijn

Ticketfun

Vergroting van de concertbeleving, van koop tot herinnering

Hopperpoint

Een opfrisser voor bike sharing app Hopperpoint

Selected labels

Een universele én unieke shop voor iedere DJ, festival en platenlabel

Erasmus university Rotterdam

Hoe maak je onderzoek toegankelijk, leuk en leerzaam?

Pon

Hoe wij UX- & design voor multinational Pon verzorgen

Second Luxury

Online veilingplatform voor 2e hands luxe artikelen